Overvejer du at blive udvekslingsstudent?

torsdag den 2. februar 2012

Første indlæg!!

Det her er så mit første indlæg..... Ved ikke hvor godt det bliver men jeg vil prøve at skabe et overblik over hvor langt jeg er nået i USA facen.
Jeg har været til Slep-Test hvor jeg skulle teste om mit Engelsk var godt nok til at komme af sted. Og det var det, jeg fik omkring 58 point ud af 67 så der er fint.
Så har jeg fået æavet min ansøgning færdig og den er blevet godkendt af Explorius! Så nu er den sendt afsted til USA. Nu venter jeg bare på svar dernede fra.
Ja, det er sådan set det der er sket ind til videre
See ya...

#Tobias

5 kommentarer:

  1. Lyder godt! Har du ønsket stater?
    Jeg skal selv rejse med Explorius 12/13, bare til England!

    www.amalieiengland.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fin blog du har Tobias!:-) Jeg skal også afsted til USA i 2012/13?:-)
    Hvilken underorganiastion har du fået? Du er meget velkommen til at besøge min blog: www.amanda-milestone.blogspot.com. Jeg vil blive fast læser!

    SvarSlet
  3. Hej Amalie, nej det har jeg ikke. For hvis jeg skulle ønske stater er der jo en risiko for at jeg ikke får en perfekt familie!. men hvis jeg skulle, ville jeg ønske Californien da jeg har familie og venner i Los Angeles og San Fransisco.

    SvarSlet
  4. Hej Amanda, tusinde tak.
    Det lyder fedt at du også skal afsted, skal er du fra Jylland eller København?:-)
    Jeg er ikke kommet så langt endnu desværre jeg får det nok først afhvide om nogle ugers tid. jeg er allerede fast læser på din blog!:D

    SvarSlet
  5. Hej igen Tobias!:-)
    Undskyld at det tog så lang tid.
    Jeg er fra Sjælland, altså må København være svaret ;-)
    Okay, jeg har fået NWSE.
    Og dejligt at du gider læse det jeg skriver!!!!
    xoxo Amanda

    SvarSlet